Sidor

söndag 25 januari 2009

Söndag.

Idag har ju mamma och pappa varit nere som jag nämnde i tidigare inlägg. De hade även med sig Mina båda brorsbarn. A blev jätte glad när jag talade om att kusin E skulle komma också. L sov i bilen när de kom och sov nästan i 2 timmar! Vi åt och sedan gick vi ut en sväng. Vädret var ju inte det roligaste men det regnade ju inte i alla fall. Passade på att ta några kort med nya objektivet också. De blev riktigt bra.

Först var det gungorna som gällde.


Sen gjordes gungställningen om till innebandy mål.


A fick in en del mål och var på bra humör!

Nu sitter jag och sambon i var sitt hörn på soffan med varsin dator i knät. Trevlig söndags kväll:)

I morgon ringer ju klockan 4.50 igen så det blir till att gå och lägga sig snart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helgen går för fort.

Men man får göra det mesta av den.

Nu skall jag se om jag få upp maken min som nattat barn och somnat själv så klart.

Kram Linda

Anonym sa...

Hoppas du haft en trevlig helg, vilket du verkligen ser ut att ha haft!

Anonym sa...

4:50, usch... vad tidigt.

Angående receptet till hallonmuffins var det inte någon speciell recept. Vi gjorde vanlig muffins smet och blandade sist i 2 dl hallon. Skjuts in i ugnen...