Sidor

måndag 12 januari 2009

Nyklippt

Ojojoj vad jag var trött i morse när klockan ringde 04.50. Kändes precis som om jag precis hade somnat. Men det var bara att mösa sig ur sängen. När jag väl hade kommit upp och åkte iväg till jobbet var det inga problem.

När jag kom hem från jobbet satte jag i gång att bryna nötkött och koka det till en god kalops. Det fick koka i tre timmar nästan det blev väldigt mört. Åh vad det blev gott.

Jag har varit och klippt mig också. Har ju rätt så kort hår så det blir rätt ofta. Köpte också en färgad inpackning, tänkte först jag skulle köpt en toning o färgat allt hår men den ljusaste hon hade var koppar och jag tror inte jag skulle passa i det. Inpackningen är kopparfärgad och jag ska bara göra en slinga i luggen. Det går ur efter 5-6 tvättar coh då får man göra om det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att du blev nöjd med frisyren! Låter fint =) Jag ska också klippa mig snart , ska bli skönt :) vardagslyx!