Sidor

onsdag 21 januari 2009

Award

Titta vad jag har fått av Linda!!!

Tack snälla söta.

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den! Jag ger min award till:

Mollan 70

Kvinnan med koftan

Mrs X

Detta är 3 stycken bloggar som jag har hittat genom någon av de olika trafikutbytes siterna jag besöker. Har fler kandidater men många av dem har redan fått denna utmärkelse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj nu blev jag både förvånad och glad.

Tack så jättemkt för denna fina award.

Massor av kramar Linda

Anonym sa...

Tack snälla du för Awarden.
Det värmer i hjärtat.

kvinnan med koftan sa...

oj.TACK! vad kul att bli vald!