Sidor

torsdag 1 januari 2009

Ingen bra början....



Det blev ingen bra början på det nya året för min del. Vaknade med huvudvärk som jag gjort de senaste dagarna. Inte bakfylle huvudvärk utan annan konstig huvudvärk. Igår knaprade jag alvedon och ipren men den försvann inte ordentligt ändå. Tänkte att det e väl lika bra o ringa jorcentralen o kolla. Fick en tid redan 12.30. Trodde faktiskt de skulle säga att jag skulle avvakta. Kom in till doktorn som konstaterade direkt att det var bihåleinflammation. Fick pencillin och så ska jag äta alvedon och ta nässpray. Började med pencillinet direkt och tog även 2 alvedon, men de verkar ju inte alls. Har fortfarande jätteont. Tänkte jag skulle sovit en stund när jag kom hem så att de skulle försvinna men det gick inte. Hoppas bara på att pencillinet börjar verka så jag slipper detta nu.

Inga kommentarer: