Sidor

tisdag 6 januari 2009

Dags att börja jobba

Imorgon är det dags att börja jobba igen. Jag har varit ledig sen den 23 december. Det har gått väldigt snabbt. Som tur är jobbar jag eftermiddagsskiftet denna vecka så det blir en mjuk start. Hade inte pallat med att gå upp klockan 04.50 som jag gör när jag jobbar förmiddag. Och så är jag ju ledig på fredag med så det blir bara 2 arbetsdagar att börja med.
Idag har jag gått hela dagen och grunnat på vad jag ska köpa för pengarna jag vann på trisslotten igår. Har inte kommit på nåt än. Grunnar på en ny blixt till min kamera men jag vet inte. Kollade runt lite på tradera o det fanns en sån jag vill ha. Men jag tycer den var uppe för högt i pris. Vi får väl se. Jag kan ju sälja den jag har också, kanske får i alla fall 800-900 kronor för den jag vet inte?
Kanske någon som är intresserad? Det är en Nikon SB 400. Den enklaste som Nikon har, jag är faktiskt rätt så nöjd med den.

Inga kommentarer: