Sidor

måndag 7 februari 2011

Vårtecken?

När jag lämnade Anton i morse vid bussen kom jag på att jag skulle se om det kommit upp några snödroppar. Och det hade det, det fanns å flera ställen. Det måste ju vara ett bra vårtecken tycker jag. Men sen i eftermiddag började det regna och sen övergick det till snö. Så nu känns våren rätt så långt borta igen.


I dag har Lilleman varit hos tandläkaren för första gången. Det var inget dramatiskt, lite information o så tittade hon lite på tänderna. Egentligen har de den informationen i grupp på Bvc men det är på onsdagar och då jobbar ju jag. Och sambon ville inte gå på det o jag tvingar honom inte till det. Nu ska vi bara få in rutin på att borsta dem morgon o kväll också!
Efter tandläkaren åkte vi till Cilla som fyllde "tant" i förra veckan=) Hade köpt en jättefin Cult ljusstake till henne. Vi fick god paj som hon hade bakat!
 Är ni intresserade av hästar tycker jag ni ska kolla in på hennes sida där hon har mycket bilder på sina hästar. Hon bedriver uppfödning av Welsh Cob. Nätebäckens stuteri!


Isak fick ju en nappburk av sina faddrar/faster Angelica i födelsedags present. Igår fick han även sparbössan av Linda o hennes grabbar. Så nu skulle jag även vilja ha tag i krukor! Vet inte om de finns men de hoppas jag iaf. De kostar ju en del men men. VI får se om jag kan hitta det!

Inga kommentarer: