Sidor

söndag 13 februari 2011

Räven raskar över isen...

Igår eftermiddag hade vi besök av räven igen! Jag såg den av en slump när jag var på väg ut från sovrummet. Jag trodde det var katten som var ute på gärdet o jagade möss. Men sen såg jag ju att det var en räv. Vet inte om det är samma som var här sist!
Den höll på en bra stund o dök rakt ner i snön.
Fick inga direkta bra kort. Stog inne i sovrummet o fotade. Ville inte gå ut o skrämma den så den sprang ut på vagen o bli påkörd! Men jag hoppas att ni ser att det är en räv iaf =)

Idag har mina föräldrar varit här. De kom hem med Anton som sovit hos dem i natt. I utbyte fick de mat. Jag hade gjort kålpudding, potatis o gräddsås.  Och till fika gjorde jag våfflor. Har gått o varit sugen på våfflor länge men har inte blivit av att jag gjort det!
Ikväll har Lilleman badat. Han är så glad när man kommer ner i badrummet. Han älskar verkligen det!

1 kommentar:

Jan-Olov Wogenius tel. 0706-476346 sa...

Hej!Du tar ju bättre rävbilder än vad jag lyckas med...Han ser ju pigg och frisk ut oxå.Fin bild.