Sidor

söndag 6 februari 2011

Ikea =)

I dag har vi varit iväg till Ikea! Var ju tvungen o shoppa upp presentkortet jag fick igår =)
Blev en hel del saker o det blev lite pengar över ändå. Jag köpte bland annat.: 1 glasburk o två flaskor med patent lås. 3 olika lådor till min Expedit bokhylla vi har på kontoret. 1 stång som vi satte över diskbänken med krokar o en korg till. En hängare man kan sätta på en innerdörr. Kollade på taklampor, vi skulle behöva ha det till köket men vi hittar ju aldrig nån vi vill ha, nu sitter det en gammal ikea lampa där som jag fick av en kompis.
Var även inne en sväng på Lindex men jag tyckte inte de hade fått in nåt roligt. Hoppas att de får in några roliga vårjackor framöver. Det skulle jag behöva en ny! Har ju fortfarande pengar där. Men jag köpte i alla fall hårfärg där.
Anton ville inte följa med oss så honom lämnade vi av i Habo hos Lindas Adam. Han tycker det e så tråkigt att gå i affärer! Lilleman är så liten så han begriper inte riktigt. Men man får ha koll vart man ställer honom i vagnen för armarna har blivit väldigt långa!

Inga kommentarer: