Sidor

måndag 21 februari 2011

Nummer 4: En bild på en konstig tid i mitt liv.

En konstig tid i mitt liv. Vet inte vad jag ska hitta på! Har inte många bilder på mig själv för längesedan.
Men nåt som jag tycker var lite jobbigt var både innan Isak föddes o precis när han var född. När renoveringen var i full gång. Hade stora förväntningar över de hela o att allt skulle vara klart tills han föddes. Men så blev ju tyvärr inte fallet! Var jobbigt både att leva i två små rum, med snickare springandes runt en hela dagarna och med en liten nyfödd bebis. Samtidigt som man skulle finnas där för Anton o han inte skulle känna sig utanför!

Här kommer iaf en bild på utsidan av huset nu när det är färdigt!

Detta är södersidan av huset. Till vänster har vi vårat sovrum. Fönstret i mitten är kontoret och längst till höger är matplatsen!

Inga kommentarer: