Sidor

torsdag 3 februari 2011

På språng...

På förmiddagen  var jag o Lilleman iväg o hälsade på Linda o hennes grabbar! Det var meningen att jag skulle till tandläkaren först o åkt till henne efter, men jag ringde o avbokade det imorse o sa att jag var sjuk!
Men träffen med Linda ville jag inte avboka!
Jag tog med en påse bullar o bjöd på! Och i utbyte fick jag lunch som Lindas snälla mamma hade lagat.
Hade även med mig kameran för att få några fina bilder på grabbarna men när jag skulle försöka ville de inte vara på samma ställe, o när jag la ifrån mig den så satt de så fint tillsammans!
 Isak och Erik
 Erik hade så fint matchade kläder, till och med nappen var färgmatchad =)
William är väldigt inne i sin lek.

I kväll har vi röjt i Antons rum, fattar inte hur man kan stöka ner så, ändå är han knappt där inne. Bokhyllan var fullproppad med alla möjliga grejer. Men nu börjar det likana nåt. Ska göra färdigt i morgon.
Jag har bakat i dag igen, det blev muffins som jag hittade recept på inne hos Mima. Glasyren gör jag på lördag förmiddag tänkte jag. Så nu har jag hela frysen full med diverse hembakt fika!

I morgon fyller Lilleman 1 år! Fattar inte vart detta året tagit vägen. Han har inte lärt sig gå än, han kan gå lite ut med saker. Han har svårt med balansen, släpper man honom så sätter han sig ner direkt.

Och det är bara 2 månader kvar tills jag ska börja jobba!
Mina stora grabbar!


Inga kommentarer: