Sidor

lördag 5 februari 2011

Kalas nummer 1!

När Anton kom hem från skolan så fick Lilleman sina paket från oss. Han försår ju inte så mycket av det hela så Anton fick hjälpa honom o öppna dem! Han var mest intresserad av snörena och papperen.
Här kommer några bilder från paketöppningen!

                                     


                                                                                                          

Jag och den här sidan kommer inte överrens ikväll, antingen är det fel på sidan eller så e de mig. Jag tror på det första.=)
Bilderna hamnade jätekonstigt o när jag försöker få dom dit där jag vill funkar det inte. Hade skrivit Text till varje bild som i redigeraren såg bra ut men när jag publicerat så satt de på alldeles fel ställe!  Sidan har hängt sig minst 5 ggr. Har öppnat upp ny sida o fått börja om från början. Startade till och med om datorn men det hjälpte inte heller! Är det nån mer som har problem med detta?

Ikväll har vi varit hos Isaks faddrar. Angelica o Fredrik. Angelica jobbar imorgon så de kunde inte komma på kalaset så vi åkte till dem o firade honom istället. De hade fixat mat, tacos, och Angelica hade bakat en tårta! Av dem fick han en Brio bultbräda, en Cult nappburk, en Cult napp. En body med bilar på , ett par jeans och en röd munkjacka! . Kan säga att de var två trötta barn som somnade snabbt i bilen på väg hem!


Isak och Rocky. Isak tycker att han är lite otäck ibland.

Mys med Angelica i soffan!



2 kommentarer:

angelica sa...

Tack själva:-) roligt att ni kunde komma, och även fast tårtn inte var så fin så smakade den ju faktiskt riktigt gott..hm undrar vem som var tröttast på bilden, jag ser nog snäppet tröttare ut än isak får jag allt erkänna.men mysigt var det ändå:-)

Mamma Mima på Landet sa...

Oj, va mycke fina presenter! =) Inez vill åxå ha en napp box! =)

Kram!