Sidor

torsdag 8 juli 2010

Onetex

Jag har beställt lite varor från Ontetex. Nu väntar jag på min andra leverans.
Första gången beställde jag bodyförlängare och en tröjhållare! Och andra gången ett fårskinn o en nappklaska. Tröjhållaren kan jag verkligen rekomendera! Jag har använt min flera gågner och kommer i nästa vecka att ha en tävling genom att lotta ut en tröjhållare. De har mycket bra saker till bra priser och är verkligen tillmötesgående om de e något man undrar och snabb leverans. Tycker ni ska ta er ett besök till deras sida!
Tröjhållaren håller tröjan på plats o det blir ingen glipa!

2 kommentarer:

Nilla sa...

Bodyförlängaren verkar vara en smart detalj, blir nog ett besök på den sidan.

Är jordgubbesäsongen redan över, suck, bäst att jag åker och köper massa litrar så att jag hinner äta mig trött på dem :-)

Storlek 56 är så typisk, vips, så är det för litet och man har knappt hunnit använda det, men det är ju sååå gulligt :-)

Ha de // Nilla

Anonym sa...

Hej Malin!
Du hade skickat ett mail till mig. Tyvärr har du angett fel mailadress så jag kan inte svara dig den vägen, men skriv den rätta till mig, sandiscraft@live.se så svarar jag dig där.

mvh
Sandra
www.sandiscraft.dinstudio.se