Sidor

tisdag 27 juli 2010

Bortrest!

Vi har varit på semester i Lysekil några dagar. Vädret har varit så där, de har blåst som sjutton. A badade första dagen sen såg han en brännmanet och ville inte mer ! Campingen vi bodde på var väl så där. Jag fick ingen direkt semster känsla. Badplatsen kunde ju varit lite fräschare. Men men var skönt att komma hemifrån några dagar och komma ur de gamla rutinerna =) Lilleman skötte sig jättebra! Han hängde på oss i vårat tempo, sov när han var trött o åt när han var hungrig! Fick tag på en resesäng som vi hade me oss. Han somnade jättebra i den o sov nästan hela natten. Tror han vaknade vid 6 tiden varje kväll!
Shoppade lite små saker. Bla 2 linnen till mig för 50 o 60 kronor. Sånna priser gillar jag! Och så köpte jag 3 par örhängen. A fick en tshirt o ett par nya fotbollsskydd. Lilleman fick ingenting även om de är han som är mest i behov av kläder.
Vi var en sväng på Havets hus! Jag kan rekomendera det stället för både vuxna o barn! Väldigt roligt o se alla fiskar, krabbor o hummrar!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, det där med maneterna låter som ett år när jag och Adam var på semester. Han var nog ungefär i Antons ålder då. Precis livrädd för brännmaneter!

Synd att vädret och campingen var sådär, men ändå skönt att komma iväg några dagar?!

Vore roligt att ses nån dag!

Kram kram!!

Emma sa...

Låter som en kanon semster trots brännmaneter ;)
Vilken camping va ni å besökte??
Havets Hus var vi på förra veckan, ja blev hel frälst, så himlans colt =)

Kramiz