Sidor

onsdag 28 juli 2010

hurra!

Hipp hipp hurra för min underbare sambo som fyller 35 år idag! 

Vi har haft hela tjocka släkten här i eftermiddag, ja nästan iaf. Vi blir rätt så många när min familj o sambons familj kommer allihop. Jag hade hembakta kakor o kladdkaka i stället för tårta. Blev en hel del kladdkaka över men i morgon eftermiddag kommer det fika gäster så då går de åt en del.
Utav mig o barnen fick han ett halsband och en spargris. Halsbandet  beställde jag från Sandis craft. Jag beställde en fyrstav med mitt, barnens o sambons namn på. Blev jättefint. Beställde även ett till mig men inte lika dant. Tänkte ta kort på dem i morgon så får ni se vad fina de är.
Nu e denna dagen över o man har städat o bakat o grejat i flera dagar o så är de över på några timmar. Nästa gång e de A som fyller år o sen e de min tur=)

Inga kommentarer: