Sidor

torsdag 11 november 2010

Zeta Parmesan ost

Just nu håller jag på o Buzzar Zeta Parmesanost. Jag har faktiskt aldrig använt parmeson ost innan så jag tyckte det var spännande o testa. Har använt den när jag gjorde varm smörgåstårta och även rivet lite på maten! Såg den i affären när jag var o handlade o tyckte den var dyr. Finns säkert mer användningsområde om man kollar lite. Fick även med ett häfte med recept men det var inget jag hittade som föll mig i smaken!


Undrar du var Buzzador är?
Buzzador går ut på att man får testa produkter från olika företag och sen ska man dela ut prover o ge sina vänner och prata om produkten. Jag tycker det är jätteroligt o buzza.
Just nu söker de fler medlemmar som vill vara med! Är du intresserad???
Gå då in här o anmäl dig!
Se till o fyll i dina uppgifter så noga som möjligt. Det e på dom som de väljer ut om man är lämplig för en kampanj eller inte. Tycker de att du är lämplig får du ett mejl om att du ska gå in på Dina sidor på Buzzador o anmäla om du vill vara med eller inte. DU måste inte tacka ja till alla kampanjer till blir tillfrågad.
Ibland kan det ta ett tag innan du blir förfrågad första gången men ge inte upp för en vacker dag kommer det ett mejl där du blir förfrågad!

Inga kommentarer: