Sidor

torsdag 18 november 2010

Kalasdax.

I helgen blir det kalas för Anton. Skickade ut sms till berörda häromdagen. Jag räknar ju med att man ska få svar om man kommer eller inte. Det är ju inte så lätt o planera fika mm om man inte vet hur många som tänker komma. Vet iaf att vi blir minst 2 stycken plus oss. Ja ja. Jag får väl baka tårtor så det räcker till allihopa så får vi väl äta tårta i flera dagar sen.
Har inte riktigt kommit vilken sorts tårta jag ska göra än. Helst ska det vara så smidigt som möjligt!
Blir nog gräddtårta me lite frukt eller bär på.
Ska googla tårtor o se om jag hittar nåt spännande.

1 kommentar:

angelica sa...

Hoppas det är oss du räknat med...vi svarade ju samma dag:-) fredrik jobbar till halv fem, men kommer efter det. Jag däremot försöker flirta mig till en plats i emelies bil.