Sidor

måndag 29 november 2010

Kallt!

Usch vad jag fryser idag! Fått på mig raggsockar och just nu sitter jag under en varmfilt. Tankarna hade sjunkt rätt bra i natt så nu har jag tänt i pannan o hoppas på att det ska bli varmare inne. Det blåser ju som tusan ute. Har bara vart ute en snabb sväng med hunden. Anton fick gå ut själv till bussen i morse för lilleman hade inte vaknat.

I kvällningen ska jag åka o hälsa på söta Linda som ligger inne på sjukhuset. Ska bli roligt o träffa henne, VI har inte träffats sen innan de åkte till Usa. Vi har varit sjuka o de har varit sjuka. Så är det ju med småbarn o även vuxna vid denna tiden på året!

Igår kväll bakade jag o Anton pepparkakor. Anton bakade några som var särskilt till Linda, som hon ska få ikväll!
Så här söt blir Lilleman när han äter gröt. Han stoppar in händerna i munnen o grosar in gröt i hela ansiktet =)

Inga kommentarer: