Sidor

fredag 15 oktober 2010

Nya pampers active fit och Nestle God natt mild havrevälling

Just nu har jag flera Buzzador kampanjer igång. Bland annat Pampers blöjor och Nestle havrevälling.

Jag börjar med pampers:
Till store sonen använde jag alltid libero blöjor. Tyckte de var helt klart bättre än pampers då. Men det är ju snart sju år sen. Nu testar vi pampers för fullt här hemma på Lilleman o jag tycker de e helt okej. Kankse luktar lite mer kiss än Libero. Vi har använt dem både på dagen o på natten o de har inte läckt någonting =)



Nestle Havrevälling har jag aldrig testat innan. Har av nån anledning alltid köpt Sempers välling. Lilleman tyckte denna var helt okej också. Har inte träffat så många vänner som har bebisar än men har delat ut till nån. Tyckte det var smidigt att man fick dem i portions påsar så man kunde ha med dem i skötväskan. De skulle ha sånna så man kan köpa dem så. Smidigt när man ska iväg o bara ta med sig en påse o en flaska!

Är du inte med i buzzador än? Då tycker jag du ska gå in o registrera dig nu! De sista månaderna har jag kommit med i flera stycken. Blandannat de två ovan nämda. Och Santa Maria Thai kryddmix.
Igår anmälde jag mig till en kampanj från Zeta Parmeson ost. Ingen ost jag använder i vanliga fall men kan ju vara roligt o prova något nytt!

Inga kommentarer: