Sidor

fredag 22 oktober 2010

Hm, snö!!!

I morse när jag gick upp snöade det rejält! Som tur var avtog det ganska snabbt. Men det är vitt på gräsmattan och på träden. Anton blev överlycklig när jag väckte honom o talade om att det snöade!
Lilleman vaknade redan innan 06 o åt välling men hade ingen större lust o somna om. Men när vi gick ut till bussen med Anton så var han redan trött o somnade. Jag fick världens ryck och började röjja o städa. Fattar inte varför alla grejer ska ligga överallt.
I eftermiddag när sambon slutat ska vi åka till banken i Tidaholm. Vi ska fixa till lånen som blivit efter utbygget. Vi fick slutfakturan igår! Så nu anses det väl färdigt. Det är pannrumsfönstret som ska fixas bara!
Barnen får vara hos min underbart söta mamma så länge. Hon är bäst min mamma. Hon ställer alltid upp o är barnvakt! Tack snalla Mamma!

Inga kommentarer: