Sidor

söndag 31 oktober 2010

Halloween

I helgen är det ju Haloween. Inget vi har firat men på diverse kanaler är det Haloween special! Jag är ingen som sitter o tittar på skräckisar. Beck filmena räcker gott o väl till mig.
Denna helg har varit väldigt lugn. Skulle åkt upp till Tidaholm i fredags o lämnat kläder till Klädbytardagen men när vi skulle åka så kräktes Anton så det var bara att klä av sig igen. Skulle även åkt upp i lördags o kollat om jag hittade några kläder till barnen men sambon var iväg o kollade på en grävmaskin. Ville inte åka iväg med ett sjukt barn!
Han har haft feber till ofrån sen i onsdags o i fredagskräktes han ett par gånger. Nu har han fått sån himla hosta så nu kräks han för att han hostar. Får se vad det hela leder till. Har hostmedicin till honom men han tycker inte om den så man får tvinga i honom den!
I går kväll var jag iväg på jobbarfest. Vi var på Wästgöte i Habo. De hade samlat ihop flera olika avdelningar. Jag stannade inte så länge för jag var ju ute förra helgen. Det serverades Amerikansk buffe. Riktig god mat! Sen var det nåt band som spelade men jag missade det.
Idag har varit en väldigt lugn dag. Började med en riktig sovmorgon även Lilleman tog sovmorgon =)
Han vaknar iofs aldrig så särskilt tidigt. Han brukar vakna vid 6 tiden o äta välling o sen somna om till 8 men idag vaknade han inte förräns halv8 o somnade om till 9.

Förra året gjorde jag iordning en pumpa som vi hade i trädgården med ljus i. Men i år missade jag det =(

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Tycker att det är lätt att glömma! Jag glömmer för det mesta denna högtid. Den är ju lixom en vecka för tidigt mot vår svenska helg.
Kram på dej! /Mima