Sidor

fredag 29 oktober 2010

Nu går det att rösta!

Nu kan man gå in på mama.nu o rösta på Årets Hjältemama! Min röst självklart till min fina vän Linda Carlgren! Jag uppmanar er också att gå in o rösta på henne. Hon är värd o vinna detta! En människa med mer kämparglöd o som sprider sån glädje omkring sig.
När man hör hennes historia inser man hur bra man har det. Man ska inte klaga om man har en sjukdom där man bara har lite ont. Det finns de som har det mycket värre!!!

Gå in o rösta här!

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Jag röstar på Linda 3 ggr om dan! ;) hihi...
Tycker att hon bara har en som kan hota hennes vinst. Dom andra är chanslösa, eller egentligen självklara, tycker jag iaf.

Tittade på dina bilden, OJ va fint det blev! =)

Ja vi har nog samma projekt som ni lagt bakom er på g. Problemet hör på denna är, är att det inte finns någon konkurrens, så det får ta huuuur lång tid som helst verkar det som.... =( Vi tog tag i detta i JANUARI! Snart e det januari igen å dom har ju inte ens börjat!

Vi skulle från börjar tilläggs isolerat både tak och väggar, men det blir bara taket iom takbytet. Vi tänkte att tak och fönster är det som läcker, sen la vi pengarna vi hade tänkt lägga på väggisolering till jordvärme istället. Hoppas vi gjort rätt. =)

Det svåraste i det hela (tycker jag) är balansen! Vårt gård är från 1848. Då kan man kanske inte sätta in högblanka skåp, fast ja skulle vilja. Hihi... Det är det absolut svåraste med det hela!

Vi har åxå turen att ha ett gästhus på 50 kvm. Dock utan toa och dusch. Men med ett nyrenoverat kök, så dör blir jag lite bortskämd ändå.
Oj! =/ Mitt vart visst ännu längre! =)

Kram på dej!/Mima

Ps. va fint du gjort med loggan! =) Söta du!