Sidor

torsdag 27 januari 2011

Sjuksköterska

Igår var vi iväg till min kompis Cilla o gratulerade henne till hennes sjuksköterske examen!
Tycker det är strongt gjort att läsa med två barn, egen uppfödning av hästar och två hundar!
Nu är hon iaf klar och hoppas att få jobb. Hon skulle helst vilja jobba på Neontalavdelningen på Ryhov. Hon hade praktik där och sedan sommarjobbade hon där i somras! Håller nu mina tummar för att hon ska få en anställning där!
Jag var på Lidens blommor i Tidaholm o köpte present till henne. En klotljusstake o ett fat med Elvis Presley på: Jag tyckte de var så himla fina, fanns även med Marilyn Monroe på. Hade med mig kameran för jag skulle fota dem, men ojdå hade visst glömt o ladda batteriet. Cilla tog kort på dem som hon skulle mejla mig så jag hoppas jag får dem snart så jag kan visa det!
Även jag fick ett paket av dem =) En saltscrub till kroppen! Perfekt, precis vad jag behöver. Ska testa den ikväll tänkte jag. Tror märket var Dermalog. eller nåt liknande!

Inga kommentarer: