Sidor

söndag 16 januari 2011

Ny dator!

Fick ett sms från Elgiganten i fredags om att de beslutat att jag skulle få en ny dator! Så i går åkte vi till Jönköping o hämtade en ny! Det blev en Sony, vit, jag fick lägga till 1000 kr! Men nu har jag en ny fin vit fungerande dator! Vi köpte även en extern hårddisk till! Den gamla ska vi lämna upp till mina föräldrar, bra o ha flera kopior på alla kort o på flera ställen!
Var även inne på Lindex o hittade en heldel fint! Två tröjor, en marinblå o en offwhite. En marinblå skjorta o en grårutig skjorta och ett linne. Allt för 685 kronor! Så jag kan åka dit igen o shoppa mera! Var även inne en sväng på hm o köpte en stickad kofta!
Roligt när man bara kan gå o välja o vraka!

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Hej gumman! Det va kul att prata idag! Trodde aldrig att vi skulle prata så länge idag igen! =)

Ska bli kul i helgen!

Stor kram!/Mima