Sidor

söndag 8 mars 2009

Söndag

I natt hade A en kompis här som sov över. Jag var inne hos dem sista gången klockan 23.30 och förklarade att de skulle vara tysta annars fick någon av dem lägga sig på soffan i tv-rummet i stället. Hade ett antal gånger innan sagt till dem att de skulle vara tysta. De vaknade 08.30 så de är säkert jättetrötta båda två ikväll. A har jag precis kört in i sängen eftersom han ska upp tidigt i morgon.
Vi tänkte åkt till svärmor o svärfar o fikat i eftermiddag. M ringde o kolla om de var hemma men då tyckte de att det var bättre vi kom dit och åt lunch istället och det tackar man ju inte nej till! Vi fick köttfärslimpa och potatis. Det var jätte gott!!! Tack snälla du!
På väg hem kom vi på att vi skulle hälsa på S & C. Vi var där för ett tag sen o kollade på deras hus. De har byggt ett helt nytt. Jättefint. Fast det ligger mitt ute i skogen. Känns som man aldrig kommer fram när man åker dit. Vi fick jättegoda kladdmuffins men jag glömde att be om receptet. Så S du kan ju ta med det till jobbet en dag om du vill!

Sonen verkar inte ha lust att sova alls. Det är många bekymmer just nu, han kan inte andas, han kan inte gäspa, måste ligga i våran säng. Just nu ligger han och gråter, men jag vet inte riktigt varför. Tror han är lite övertrött.

Inga kommentarer: