Sidor

söndag 1 mars 2009

Nu e helgen slut...

Herregud vad denna helg gått fort. Bara rusat förbi. Har inte hunnit med hälften ens av vad jag hade tänkt mig. Men men det får väl bli nästa helg. Igår kväll var vi o hälsade på min storebror o hans fru. Jag o A (frugan) och A (min son) var ute o gick en sväng. Vi gick förbi det nya området med alla nybyggda hus. Vilka konstiga hus det finns. En del är ju normala men en del ser ju ut som en skokartong eller nåt. Såg även ett med likadan ytterdörr som vi ska ha. Jättefin var den. Hoppas på att den ska passa till vårt hus sen men det gör den nog. Bygget kommer att på börjas nån gång innan semestern och bli klart tidigt i höst. Så nu väntar man ju nästan på hösten!
I eftermiddag har jag varit på ljusparty. Det var Partylite ljus. Tycker de luktar helt underbart en del av dem. Tänkte jag ska ett party men det blir inte förrän till hösten. Man tänder ju inte så mycket ljus nu på våren och sommaren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att det finns hur tokiga hus som helst. Men men, tur att smaken e som baken... Levande ljus är det bästa som finns! Ha en fin måndag!

Linda sa...

Ja, ljusparty passar ju allra bäst på hösten och vintern... så ha ett då så kommer jag gärna!

Hihi, det var väl ett roligt klipp på min blogg! ;-)

kram Linda