Sidor

lördag 28 mars 2009

Lördag

Nu har han piggnat till min sambo. I onsdags var han riktigt dålig. Låg mest o sov hela tiden. I går var han hos doktorn igen för att kolla så det inte var nåt annat fel på han men det var det inte.
Mina föräldrar var o hämtade sonen i torsdags. M orkade inte köra han till dagis och det var inte så roligt för han att vara hemma hela veckan med en sjuk pappa. I går kväll när jag kom hem från jobbet åkte vi till tidaholm för att hämta hem han men det slutade med att vi fick åka hem själva.
På förmiddagen idag åkte vi ner till torget i Jönköping, jag har inte varit där sedan förra året. Vädret var ju inte så roligt men det regnade inte så mycket som tur var. Jag hittade en stickad knallrosa tröja som jag köpte men det var dock det enda.
I eftermiddag kom mamma o pappa ner med sonen, pappa klöv ved och jag o mamma sattt inne o kolla på tv.
Nu kollar vi på hockey. HV 71 - Frölunda! Heja HV !!! Det står 2-1 till HV just nu. Vinner de denna matchen är de i final. Förra året vann de!!!
Glöm nu inte att ni ska ställa fram klockan i natt!

Inga kommentarer: