Sidor

fredag 6 mars 2009

Ögonkliniken

Nu har jag och sonen varit på Bvc. Det var återbesök på 5-årskontrollen han var på i höstas. Han såg inte riktigt ordentligt då. Det hade inte ändrat sig något så hon skulle skicka en remiss till Ögonkliniken på Ryhov. Han hade svårt att se näst nedersta raden på tavlan med ena ögat. Hon trodde inte det var så illa men hon tyckte det var bra om vi åkte dit och kollade. Det är ju bra att de tar det på allvar. Bättre att kolla en gång för mycket! Men det är inte konstigt om hans ögon inte är helt okej eftersom jag, mina föräldrar och mina bröder har glasögon. Och även M hans föräldrar och några av hans syskon. Mina ligger i och för sig i byrålådan men jag anser själv att jag inte behöver dem. Jag ser jätte bra ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där.
Hoppas fredagen vart fin för er??

Jag har glasögon jag med. Eller skall ha men har inte skaffat mig några nya sen min gick sönder för många år sen. Och jag ser bra ändå, eller?? Nja är väl mer eller mindre blind men ja ja.

Massor av kramar Linda

Emma sa...

I går på jämna kontroller på Ögon mitt. på Ryhov. De är helt underbara där!!! Kommer nog säkert att gå bra!
Kram EMma