Sidor

måndag 16 mars 2009

Herregud!

Ja då var det de här med Melodifestivalen. Jag fattar inte hur det kunde bli som det blev! Hon som vann hade jag placerat på sista plats. Och för att inte tala om tvåan, hur kunde denna knepiga artist komma på andra plats??? Tror jag fick två rätt på min lista. Tror inte de andra fick så många rätt heller för det var många som hade Måns, EMD och Alcazar på de första platserna. Jaja nog pratat om det men det skulle ju inte förvåna mig om hon tar hem alltihop i Moskva.

Igår var mina föräldrar här och åt middag, jag skulle göra ett nytt recept med kotletter i ugnen men det skulle vara Samal Olek i men det hade jag ingen och den var slut i affären också så jag fick improvicera lite. Gjorde ungefär som receptet men jag tog chilisås i stället. Det blev faktiskt väldigt gott. På eftermiddagen var vi ute och M sågade ved och jag och pappa klöv ved. Inget roligt men sånt man måste göra när man eldar med ved. Min snälla pappa skulle komma ner i eftermiddag och klyva lite till. Han stämplar på vintern så han brukar vara snäll och klyva veden åt oss. Han bor ju i lägenhet så de har ju inte så mycket som de behöver göra.

Inga kommentarer: