Sidor

lördag 19 mars 2011

Shoppat =)

I går var vi uppe i Tidaholm en sväng bland annat för o handla lite mat, kylskåpet ekade tomt. Det var så illa att vi inte hade annat att dricka än vatten... Och ingen av oss tycker om vatten...
Sprang in en snabb sväng på Lindex för att köpa sockar till Lilleman. Han har typ 4 par just nu!
På väg till barnavdelningen råkar man ju gå förbi damavdelningen. Jag har ju presentkort kvar o så fick jag rabattkuponger på posten också =) GIck o kikade lite hittade lite sånt där som jag blev tveksam till. Men helt plötsligt hittade jag ett par jeans som jag länge velat ha. Lite slappare med resår i fotändan.
Bild lånad från Lindex!

De satt helt perfekt o med rabattkupongen kostade de 350 kronor.
Tyvärr hade de inga sockar med halkskydd i Lillemans storlek. Men hittade en fin tröja på rean för 50 kronor till honom. Köpte även ett par nya vantar till mig. De jag har börjar bli dåliga.
Och när man handlade för 400 kronor fick man ett presentkort på 100 kronor. Så jag kan gå in igen o handla ännu mera =)

I eftermiddag kom mina snälla föräldrar hit o tog hand om grabbarna så vi kunde åka ner till Ikea o köpa en hylla till Lillemans rum. Det blev en expedit med 8 fack. Därför säljer vi nu den han hade innan.
Köpte lite ljus också, nåra fler glasburkar o en present till min mamma som fyller år i nästa vecka!

I kväll har jag handlat lite på Ellos. Anton hittade ett par snygga Adidas skor i en katalog som kom i förra veckan. De kostade 299 kronor. Och så idag fick jag ett sms om att jag hade 40 % på en valfri vara. Men de var ju som så att när jag väl suttit en bra stund o kikat o klickat så märkte jag att det gällde ju inte märkesvaror! Så typiskt! Men jag hittade ett par Converse liknande skor i cerist o ett par byxor till Anton.

De har blivit en hel del shoppande i helgen. Så nu blir det till o spara igen =)

Inga kommentarer: