Sidor

tisdag 8 mars 2011

Det hjälpte...

Även på Isak verkar det som om Tavegylen hjälpte bra mot klådan!
Igår natt vaknade han till en gång vid tolvtiden, då tog jag up honom o gick en sväng i huset för att han skulle lugna sig. Sen somnade han om igen och sov till morgonen.
I natt har han inte vaknat en endaste gång, och vaknade inte förräns vid åtta när jag hade lämnat Anton vid bussen!
Det lättaste för att få i honom det är att ge det i samband med youghurt. Tar man lite av varje på skeden märker han inte av det!

I går kväll var jag o hälsade på min vän Linda. Nu var det ett bra tag sen igen vi sågs. Nästan en månad. Bakade en kladdkaka o tog med mig. Ett tag åt vi kladdkaka nästan jämt när vi träffades. Men nu va de bra längesedan sist. Anton skulle följt med o lekt med Adam men han hade åkt med till hans mormor. Så jag var där själv. Och Isak kunde jag ju inte ta med eftersom han har vattkoppor.

Inga kommentarer: