Sidor

fredag 25 mars 2011

Fredag

På förmiddagen var jag o lilleman o hälsade på Anton i skolan. Lovade för längesedan att vi skulle komma. Men de har varit diverse saker som kommit emellan. De var ute o hade rast när vi kom. Sen hade de redovisning av intervjun de gjort med en förälder. O sen bokstavshäfte. Vi fick även följa med in o äta. Jag åt inget men Isak åt lite potatis o köttbullar.
Anton var stolt o ha lillebror där. Tänkte jag ska åka en sväng i nästa vecka igen när lilleman är på dagis!

I eftermiddag åkte vi ner till stan en sväng. Svängde in till carlens fisk o skulle köpa en räksmörgås som jag skulle gå upp med till Linda på sjukhuset. Men tyvärr hade de inga men snälla Maria fixade till en pasta sallad i stället.
Tyvärr var Linda så trött så hon inte orkade med besök men jag lämnade påsen till en sköterska som gav henne den! Hoppas hon varit så pass pigg i kväll så hon kunnat äta av den. Igår hade hon lagt upp en bild på sin blogg på maten som hon skulle äta. Såg inte alls gott ut. Så jag tyckte hon behövde nåt smarrigare.

I stan köpte vi ett par nya fotbollsskor till Anton, hans gamla är för små. Var inne i nya Inter sport affären. Oj vad stor den va, gick nästan vilse där inne! Var även inne o köpte ett par byxor o en keps till anton på kapp Ahl. Isak fick en mössa. Den han har nu börjar bli för liten!

I morgon förmiddag lägger jag upp vinnaren till tävlingen!
Och nån gång i helgen kommer jag starta upp en ny tävling där man kan vinna en silverring värde 550 kronor!

Inga kommentarer: