Sidor

måndag 21 mars 2011

Ommöblerat!

Igår började vi göra om i Isaks rum. Inte så avancerat men vi ställde in den nya hyllan o flyttade skötbordet o några tavlor. Nu e de bara sängen som ska in där också. Blev riktigt nöjd. Ska se om jag kan byta gardiner också. Tyvärr blev de dumt när de bytte fönstret därinne. Det nya fönstret är mindre än det gamla var så de e en bit gipsskiva ovanför. Med de gardinerna som är nu så syns inte det... Men ska se om jag hittar några i gömmorna som kan användas.

Denna hyllan gjorde Mikael till Anton när han föddes men nu har Isak fått överta den.

Denna hade jag när jag var liten...

Idag har Anton haft en klasskompis här. De är ju lediga från skolan idag o i morgon. De har lekt, ritat spelat vart ute mm mm. Verkar som de har haft riktigt roligt. 
När Isak vaknade efter han hade sovit hade han feber. Han har ju varit lite småförkyld några dagar. I kväll verkade han inte ha nån (orkade inte kolla).

En tokig Anton...

Dessa bilar köpte jag till Isak på tradera. Gav en femtilapp inkl frakt. Man kan stoppa i dem i varandra..


Något spännande där uppe???

Inga kommentarer: