Sidor

tisdag 15 mars 2011

Avlutning...

I kväll är det avslutning för Antons simskola. Sammanlagt har han nu gått 2 terminer. Denna terminen missade han ju tyvärr 2 gånger för att han hade vattkoppor. Och förra terminen tror jag han missade en gång. Kommer inte riktigt ihåg! Det skulle visst inte vara en riktig avslutning som förra året att föräldrarna blev inbjudna utan ville man fick man följa med in. Vet inte varför de har gjort så.

Innan simskolan ska jag åka o kolla på en vagn till Lilleman. Hittade en Emmaljunga Scooter på Blocket till bra pris. Hoppas nu att den är fin o i gott skick. Vagnen jag har nu är väl helt okej men jag hade den först till Anton o nu till Lilleman så jag tyckte de skulle vara roligt o byta!

Och efter simskolan ska vi åka till barnens kusiner o äta pizza. Store kusinen har också gott på simskolan men kan inte vara med ikväll för att han har fått öroninflammation. Stackarn!
Ska bli gott med pizza, var rätt så längesedan jag åt det nu faktiskt! Sist vi köpt med oss mat hem blev det Thaimat.

Inga kommentarer: