Sidor

onsdag 7 april 2010

Påsklov

Store sonen A har påsklov nu! Men i går förklarade han att det var tråkigt att vara hemma med mig o lillebror :(

Är jag verkligen så tråkig???

Men igår var en klasskompis här o lekte hela dagen och i dag är en fd dagiskompis här och leker. Så så himla tråkigt blir nog inte lovet ändå...



Jag har lagt ut lite gamla Me and I tröjor på tradera. Skulle gjort det för ett tag sen men när jag väl skulle ladda upp korten hade jag glömt lagt in dem i datorn och tagit bort dem från minneskortet o då orkade jag inte börja om!

Jag la även ut mitt ena objektiv till systemkameran. Det är ett Nikkor 18-55mm. Det var med när jag köpte kameran. Jag har köpt 2 andra som jag använder i stället. Så jag tyckte det var lika bra att sälja detta, det ligger ju bara i byrå lådan ändå.


Till auktionen: Objektiv.

Här är det en som är nöjd med att vara hemma med mamma iaf!

Inga kommentarer: