Sidor

fredag 30 april 2010

Fredag

Oj vad veckorna går fort, redan fredag. Känns som om jag inte riktigt hinner med! Denna vecka har gått i fikans tecken. I onsdags fm var Linda o Erik här o fikade. På eftermiddagen var jag hos Anna o fikade o gratulerade henne o hennes dotter som hade fyllt år.
Igår fm var jag hos Linda o åt lyxfrukost. Vi har kommit på att det är mysigt. Jag brukar åka till Briljanten o köpa med räksmörgåsar! Och igår hade hon bakat en kladdkaka också!
Sen åkte jag o hämta Anton vid skolan och så åkte vi förbi Carléns Fisk o lämnade över en blomma. De har nyöppnat sin nya butik nu! Så himla fräcsht o fint de hade fått det!
Idag skulle jag egentligen städa men jag har inte kommit så långt än... Har ingen lust, går mest o plockar lite här o lite där. Ikväll kommer det ett par kompisar o deras dotter hit o ska käka tacos med oss.

Min dator har kraschat igen! Så just nu har jg lånat sambons, får passa på när han är på jobbet =) Men den är lite konstig också. Det är skit under tangenterna så har jag missat nån bokstav beror det på datorn =)

Inga kommentarer: