Sidor

torsdag 17 mars 2011

Torsdag...

I eftermiddag har jag o Anton varit iväg en sväng. Först var jag på mödravården för att få ett nytt recept. Hon kollade vikten o blodtrycket o hade en himla massa frågor om sjukdomar o dylikt! Min vikt har inte ändrat sig mycket. Jag vägde lika mycket idag som jag gjorde på inskrivningen med Lilleman. Men på efterkontrollen vägde jag 2 kg mindre...

Direkt efter det var det dags för Anton att gå till tandläkaren. En vanlig kontroll. Han fick även ta lite bilder. Han hade ett litet hål.
I väntan på tandläkaren...

Att åka i stolen var roligt =)

Direkt efter åkte vi ner till min fina vän Linda på Ryhov. Hon ligger inne sedan ett par dagar tillbaka för att de ska tömma ur all vätska hon har samlat på sig i magen.
Men i morgon ska hon få åka hem till sina grabbar igen. Hon var vid gott mod och jag tyckte hon var väldigt pigg.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Härligt att du var hos Linda idag. Skönt att hon var vid gott mod :) Jag har lagt länk till dig i min blogg nu.

Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/