Sidor

onsdag 23 mars 2011

Tårta!

Idag var det jobbardags igen! Nu e de bara en onsdag kvar sen sätter jag fart på riktigt. Har varit utlånad till en annan avdelning, lackeringen. Tycker det är roligt o vara där. Tiden går fort o man lär sig något nytt!
När jag börjar igen ska jag lära mig en ny maskin, hoppas det går bra...
Har även lämnat in semesterlappen idag, kändes konstigt o be om ledigt innan jag ens har börjat jobba. Tog 4 veckors semester o 2 veckor föräldraledigt!

När jag kom hem åkte vi upp till Tidaholm för att gratulera lilla mamma. Hon fick en orkide av mig o mikael, en jättegullig blomma med en kyckling i av Anton o Isak och ett grytgaller från Ikea! Vi fick gott fika o tårta.

Sen var vi även uppe en sväng hos Mikaels syster o hennes barn. Jag o Isak fick paker i efterskott. Jag fick ett jättefint halsband o Isak ett tåg o en traktor med kärra o djur! Hann tyvärr inte stanna så länge hos henne eftersom vi var tvugna o åka hem o lägga barnen. Anton ska ju till skolan i morgon.

Här blåser det som sjutton nu. Känns som hela taket ska blåsa bort snart! Men det skulle nog avta under natten!

Inga kommentarer: