Sidor

lördag 16 april 2011

Städdag

Idag har det varit städdag på vättervallen med fotbollsklubben. Var mycket som skulle göras innan säsongen drar igång. Tyvärr är det aldrig så stor uppslutning vid såna här tillfällen. Oftast är det alltid samma folk.
Efter hade vi styrelsemöte. Det var första mötet med nya styrelsen.
Vi kom fram till en hel del saker.
Bland annat att vi ska börja ha försäljning av kaffe o korv vid träningar o hemmamatcher.
Åkte strax innan nio i morse o kom hem vid fyra tiden i eftermiddag så de blev verkligen en hel dag.

I kväll var vi uppe o tände ett ljus hos Linda på kyrkogården. Känns så ledsamt o komma dit. Vill inte förstå att hon är borta!

1 kommentar:

Anna sa...

Oskar har hela tiden innan varit min lilla mespropp. Men sen i tisdags vet jag inte vad som har hänt. Han klättrade upp på soffbordet och klämdes fast mellan soffan och väggen på tio minuter. Och jag som var så himla glad över att han kunde gå i tisdags. :) Så snart försvinner nog mesproppen hos isak också. Eller så kommer våra killar alltid vara försiktiga av sig. Hoppas helgen har varit bra. Själv har jag bott i en sandlåda idag. Har man lekt bra om både jag och oskar lyckades få sand i underkläderna? ;-) *kramar* Anna