Sidor

tisdag 12 april 2011

Saknar <3

Två veckor har nu gått sedan vår underbara Linda lämnade oss alla.
Jag saknar henne nåt så in i...
Finare människa än hon var får man leta länge efter. Hon var alltid så omtänksam, frågade alltid hur de va med barnen. Vi diskuterade små grabbarnas utveckling. Även om det skiljer två månader på Isak o Erik är de i samma ålder utvecklingsmässigt eftersom Erik var för tidigt född.
Var jobbigt o beställa blommorna till begravningen men jag klarade av att inte börja gråta. Fick hjärnsläpp o kom inte på vad det skulle stå på bandet så jag fick ringa igår.

3 kommentarer:

Rospiggen sa...

Jag som inte kände Linda annat än det jag kunde läsa på hennes blogg, men som ändå fastnade så för henne som människa och mamma och vän, hur har inte ni det då?
Jag hoppas så att allt är bra med hennes barn och att begravningen blir så fin och vacker som möjligt, trots det förfärligt sorgliga som hänt.
Kram!

Sippan sa...

Tänker på dig och Lindas familj. Önskar att begravningen blir som Linda skulle velat.
Varma tankar och kram Sippan

Lisa sa...

Det var fint idag och jag hoppas att du kan finna tröst i sorgen kram♥

Lisa/Visingsö