Sidor

måndag 6 december 2010

Skillnad

Det blev inte så värst fint väder länge idag! Solen sken ju förut o det så ut o bli en solig o fin dag.
Men nu för en stund sedan när jag skulle gå ut o hämta Anton vid bussen såg det ut så här i stället!
Lite mycket snö på en gång tycker jag. Såg ut som en snögubbe när jag stått där ute en stund! (Jag har en viss förmåga o stressa som sjutton för att sedan inse att jag får stå där o vänta i 15 minuter) Medan jag var ute så kom det ett par centimeter. Men nu verkar de ha lugnat ner sig.

1 kommentar:

Mamma Mima på Landet sa...

Bläää... =(
Hos oss droppar det in. ( i köket) när det snöar. Så jag får gå upp på taket å sopa så fort det slutat. Sååå himla blääää!
Täääänk om vi hade vår, sommar å höst (ok, två veckor vinter åxå) hela året!

Va skönt med Linda! Blir så himla gla!
Va otroligt ledsen här igår, tom så att maken fick trösta mej faktiskt. Sa precis det, att det är konstigt att man kan känna så för någon man aldrig träffat!

Kram på dej!