Sidor

torsdag 23 december 2010

Julklapp o present.

Igår när jag jobbade fick jag min julklapp från jobbet. I år var den riktigt bra tyckte jag! Det var ett tidningsställ i skinn, fyra kaffemuggar, en filt, en flaska glögg, glöggtillbehör, en fickalmanacka , ett memory med bilder från företaget och på lampor som tillverkas hos oss och sånna som har tillverkats. Vi spelade spelet direkt, anton tyckte det var jätteroligt!
Jag fick även en födelsedagspresent från mina söta jobbarkompisar. Ett presentkort från guldverkstan i Habo och blommor.
Vi ska iväg till Habo i eftermiddag o klippa oss så jag tänkte jag ska gå in o kolla om jag hittar något kul.
Idag var min kompis anna här, hon grattade anton o mig. Så jag fick paket i dag också! Jag fick ett par örhänge o ett halsband. Det var jättefint !

Inga kommentarer: