Sidor

tisdag 24 februari 2009

Tisdag

I eftermiddag har jag suttit o grejat en hel del i photoshop. Har blivit lite av varje. Här är en bild på sonen.


I morgon ska jag jobba igen. Trodde vi var tvugna att vara hemma imorgon med men de ringde från dagis i eftermiddag o frågade om han kom i morgon. Eftersom det är typ 47 timmar och 45 minuter i morgonbitti sen han sist kräktes tyckte de att det inte fanns nån anledning att han skulle vara hemma. Det ska ju gå 48 timmar och nu skiljer det 15 minuter.


Jag bakade lite bullar i eftermiddags också. Handlade hem grejer igår så jag hade det hemma. Tänkte väntat till i morgon men tyckte det var lika bra. De blev jättefina.

1 kommentar:

Linda sa...

Mmm... tror nog jag kommer och äter upp de där bullarna! De ser jättegoda ut!! :-)

Vad fint du har gjort det här i din blogg. Jättefin blogg-banner!

kram Linda