Sidor

söndag 1 februari 2009

Promenad i solen

Idag har jag varit ute på promenad med min kompis L och våra barn och hundar. Vi gick till Rävafallet. Det är inte så långt från oss kanske 2 kilometer. Men vi var ute i 2, 5 timme. Har man med 3 barn som tröttnar och snubblar och ska greja med diverse saker så tar det sin lilla tid. Vid Rävafallet kastade de pinnar och stenar i vattnet. Tyvärr hade jag inte med mig minkamera men L hade med sin och hon kommer säkert lägga ut dem på sin blogg.

Jag tog däremot några på lille W när vi kom hem.




Jag tog även några kort på mina orkideér i går.




Jag har 15 stycken men tyvärr blommar de inte allihop. Tycker de e fina blommor och väldigt lättskötta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vackra bilder. Och ja jag blir tokigt bebissugen måste jag erkänna.
Men nej nej nej så skoj skall vi inte ha det nej.

Hoppas du får en härlig onsdag nu
Kram Linda