Sidor

fredag 12 december 2008

Snö snö snö

Oj nu har det blivit vinter. Det har nog kommit 10 cm. Alla träd är också vita. Nu är det precis som det ska vara vid den här tiden på året. Men det kommer väl inte få ligga kvar så länge:(

Så här såg det ut i morse när jag vaknade:

Denna bild har jag hittat hos http://www.vicke.be som har massor med animerade bilder. En sida som jag rekomenderar att ni besöker!
I dag har vi varit i Jönköping precis hela dagen. Åkte hemifrån vid halv tio och var hemma igen klockan arton. Nu har vi nog köpt alla julklappar. Hade några kvar. Jag köpte också en klänning jag ska ha på mig på julafton. Den är grå/lila och jag föll för den direkt. Kostade i och för sig 499 kronor, men i blandska man väl fåunna sig något!
Sitter nu o halvtittar på Idol. Vet inte riktigt vem som kommer vinna. Men jag tror nog det blir Kevin.

Inga kommentarer: