Sidor

lördag 13 december 2008

Äntligen

Nu så är julkorten klara. Skickade precis iväg dem till framkallning. Jag hoppas att det inte tar för många dagar innan jag får dem, tror vi beställde dem från detta ställe förra året också och då kom de nästan innan man hann få iväg ordern. Har suttit o gjort de sista här i kväll. Jag som tyckte jag hade börjat med dem i god tid! Men det klart det blev 10 stycken olika. Hade ju fått iden att jag skulle göra personliga till var och en. Men bara till de inom familjen + nån mer. Ska bli roligt att få höra kommentarerna till de som får de personliga. De senaste åren har jag fått hjälp att göra dem nu gav jag mig sjutton på att fixa dem själv. Fast de blev inte lika fina:(

Idag har A varit o lekt med en dagis kompis. De hade varit ute o åkt pulka nästan hela tiden. Så förhoppningsvis så somnar han väl ganska omgående när han lägger sig.



Inga kommentarer: