Sidor

torsdag 10 februari 2011

Vart tog den vägen?

Ja, våren menar jag... I går var de ju jättefint o soligt. Idag har det snöat nästan hela dagen. Det var ett par timmar mitt på dagen som det höll upp!
Idag har varit en lugn dag. Har gått här hemma o grejjat. Dammsugit, plockat undan, röjjt i garderoben i hallen där vi har vantar o mössor. Fanns ingen som helst ordning därinne. Allt låg huller om buller.
Samtidigt som jag röjjde hade jag en stunds samtal med Mima. Vi brukar tjata ofta i telefonen, ett par timmar lätt =) VI har mycket o prata om, altt mellan himmel o jord. Vi skulle nog kunna lösa många världsproblem=)
I eftermiddag har jag haft besök av Viktoria. Hon var här o hämtade bilstolen vi hade till Lilleman. Hon ska ha någon gång i mars, så hon har inte så långt kvar nu!

 Anton hittade en isbit han tyckte såg ut som en pistol, den sprang han runt o lekte med en bra stund.
Isak tycker om majskrokar. Han kan mala i sig en hel hög åt gången!

Inga kommentarer: