Sidor

lördag 5 februari 2011

Kalas nummer 2!

I eftermiddag har vi haft kalas för Lilleman . Tyärr kunde inte riktigt alla komma men de flesta var här. Blev en trevlig eftermiddag. Isak fick mycket fina saker. En jacka, en kulbana, regnkläder, snickarbänk, måttsticka, traktor o kärra, en skiva med vaggvisor, regnvantar, en lära gå bil/sparkbil. Hoppas jag fick med allt!
Alla verkade nöjda med fikat. allt var hembakt utom tårtan, den beställde jag från Mekka i Tidaholm.
Tårtor är inget jag kan göra. Blir bara tråkiga med grådde och frukt på då!

Ojojoj vilket stort paket!

 Denna kådan kunda jag ju sitta i!

 Titta vilken rolig bil =)

 Fikat. Hembakt av mig =) muffinsen hittade jag receptet till Inne hos Mima!
 De var jättegoda!

 Tårtan tyckte jag var jättefin!

Isak ska blåsa ut ljuset, men storebror fick hjälpa honom!

Även jag fick ett paket av två av Mikaels systrar som inte kunde komma på mitt kalas. Jag fick ett presentkort på Ikea. Så nu ska det åka o shoppas en dag. Har ju fortfarande kvar en del på Lindex och HM och det jag fick från jobbet på Guldverkstan i Habo.
Ska försöka få med mig de andra i morgon kanske =)

Hade tänkt jag skulle kolla på melodifestivalen, men vi har inget ljud på ettan o tvåan i tvrummet. Men i sovrummet funkar det. Är nåt konstigt med våran antenn. För regionalanyheterna är det ljud på!
I och för sig borde man väl kunna kolla på det på internet? Det måste jag undersöka =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett jättetrevligt kalas! Vad kul att presenten var till belåtenhet för lilleman =) Kramar från faster Susanne

Lotta A sa...

Underbart fin tårta!
Var har ni beställt denna....?
Kram Lotta