Sidor

fredag 18 februari 2011

Nummer 2: En bild på mig själv =)

Idag är det dags o visa en bild på mig själv=) Har tyvärr inte så många bilder på mig eftersom det oftast är jag som fotar.
Men jag har några som vi tog i fotoklubbens studio i Habo. De är sen jag väntade Isak.

 Just denna bilden tycker jag är så himla fin. Man ser verkligen på Anton att han är förväntansful över bebisen som är där inne.
Nu hade jag ju svårt o välja så de fick bli två bilder.
Denna bilden tog Anton på oss. Jag brukar alltid få till massa konstiga miner hela tiden på bilder. På denna tycker jag att jag ser normal ut =)

1 kommentar:

Linda sa...

Vad kul att du också hoppade på foto-utmaningen! :-)

De båda bilderna på dig är jättefina!

Vad gör ni idag annars då? Vi funderar på att ta en tur till Brandstorp. Lars jobbar. Äntligen börjar vi bli friska här och kan gå utanför huset! Men det är ju så lagom nu när sportlovet nästan är slut.

kram Linda