Sidor

onsdag 8 juni 2011

Yes!

Jag kom med i kampanjen på buzzador med tassimo!
Vad glad jag blev. Man fick den till ett bra pris plus att man fick med kapslar och presentcheckar för att köpa mer kapslar. Så är ni sugna på gott kaffe framöver är ni välkomna hit o prov dricka :)
Det finns många olika varianter, vanligt gevalia, mörkrostat gevalia, latte, cappucino, mjölkchoklad och många fler.
Läste nånstans att de fanns nån sida från Tyskland som hade mer utbud än vad som fanns i Sverige!
Nu väntar jag för fullt på ett sms att de e dags att hämta den på utlämningsstället :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis! Jag hade SÅ gärna velat vara med i den jag också, men rent ekonomiskt så kändes det tyvärr inte rätt just nu :(

Mamma Mima på Landet sa...

Hur mycke fick man köpa den för? Kanska hade vart nåt att ha i gästhuset?

Kramz!