Sidor

torsdag 30 juni 2011

Kommer aldrig klara mig utan den!

I måndags kom äntligen smset att mitt paket från buzzador med tassimon hade kommit!
Åkte dit innan jobbet o hämtade den!
Installerade den när jag kom hem från jobbet!
Prov drack den första koppen på morgonen efter!
Finns en hel del varianter att välja på!
Min absoluta favorit är lattemacciato! Sen kommer cappucino.
Vanliga gevalia mellanrost o dark var sådär! Men gick o dricka men föredrar nog vanligt bryggt kaffe i så fall.
Anton har druckit mjölkchokladen på mornarna. Den tyckte han var jättegod! Men han orkar aldrig vänta på att den ska svalna så han häller i lite vanlig mjölk i den!
Det går riktigt snabbt att fixa en kopp kaffe!
Absolut värt pengarna o köpa en tassimo!
Jag har inte regestrerat mig på sidan än man ska göra det så småning om. Såg att det fanns några andra sorter jag funderar på o köpa!

Inga kommentarer: